EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

عاقل نیستم

یه جایی از توآیلایت هستش که ادورارد داره به بلا می گه که تو اگه عاقل بودی الان می رفتی و تمام، اونوخت بلا یه جمله ای میگه که یه مدته توی مغزم تکرار می شه ... خلاصه جملشم اینه که میگه ما چرا داریم این بحث ها رو می کنیم وقتی که من اونقد عاقل نیستم.

نظرات 2 + ارسال نظر
عسل(مریم واحد) دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:53

سلام زینب جووووونی خودم!
اگه بدونی، یه روزه حجم زیادی از وبلاگت رو خوندم. میخ کوب شده بودم!
انققققده حال کردم که به سرم زد برای چندمین بار وبلاگ بزنم.
گذاشتمت تو فیوریت هام زود به زود بهت سر میزنم حتی زودتر از اینکه پست جدید بذاری...
دلم تنگیده...
ماچ

فاطمه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:17

منم دیدم این فیلمه رو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد