EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

آخرین سحر


الان که این پست رو بنویسم و لباسام رو جمع کنم و برم، دیگه اینجا مهمون محسوب خواهم شد. فردا صبح باید در نقش مهمون بیام و به مادرم سری بزنم و برم! باورم نمی شه که اینقدر زود تموم شد.

امشب که برسه دیگه ما صاحب خونه ایم برای خودمون!

نظرات 6 + ارسال نظر
تی شرت محرم چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 http://جوان بازار دات کام

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

تی شرت محرم

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.


منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

با تشکر
جوان بازار

تو گوگل بزنی
جوان بازار
اولین سایت به ما میرسی

فاطمه پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37

درسته چندین ماهه عقد کردید ولی دیشب تازه باورم شد که ازدواج کردی! نمیتونم حسم رو توصیف کنم...
دلم میخواست محکم بغلت کنم و ببوسمت حتی نزدیکت هم شدم ولی یادم افتاد که گند میخوره به تمام آرایش و لباست! ولی دلم یه بغل محکم میخواد...

پیوست: عروس خیلی خوشگلی شده بودی...

یکی یدونه یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:11

نمیدونی چه قدر دلم میخواست تو رو تو لباس عروسی از نزدیک با چشمای خودم میدیدمت...

Safia پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:05

کجایی؟؟؟؟

سام چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 http://www.havayetora.blogsky.com

مریم یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:39

توام ننویس ننویس وختی ام ک می نویسی پست رمزدار میذاری..
اینم شد زندگی؟!
عاخه من نباید بدونم تو چه جوری روزگار میگذرونی خاهر؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد