EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

سردی

وختی دست و دل و نگاهت همه با هم سردن

وختی ذهنت یخ کرده

وختی کلماتت منجمد می شن

احمقانه ترین کار وبلاگ نویسیه



-------------------------------------------

روزی واسه خودم کسی بودم

روز دیگری تمام چیزایی که باعث می شدن واس خودم ثمین باشم رو اتیش زدم تا دیگه واس خودم کسی نباشم

روز دیگری آدم هایی رو دیدم که واس خودشون کسی بودن و دلم خواست

همان روز یادم آمد برای خودم کسی بودن اصلا هم تحفه ای نبود

همان روز پستی نوشتم که بدانید ثمین هم حسودی اش می شود

بدانید ثمین روزی ثمینی بوده واس خودش و همین ثمینُ تصمیم گرفته دیگه کسی نباشه

دوست داشتن

دوست داشتن مث دل بستنه، دست خودت نیس، نمی دونی چی می شه که یه چیزی رو دوس داری

Here I am, Once again, I'm torn into pieces, Can't deny it, Can't pretend, Just thought you're the one.

Now I can't breathe, Nor  I can sleep, I'm barely hanging on