EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

ص ف ی ا

"وقتی غم گینی، هیچ برادری نداری"  -امیرالمومنین- ( امام علی خودمون رو می گن )



وقتی تن هایی غم ای نداری 


و فرمود :" خوب عبادتی است تن هایی" 


هری پاتر

آدم وقتی شروع می کنه کتاب تکراری خوندن، که ندونه چجوری می خواد با چیزهای جدیدی آشنا شه. وقتی که هنوز نمی دونه می خواد چی دستگیرش بشه از یه کتاب و ترجیح می ده که فعلا تا اطلاع ثانوی در فکرش رو روی چیزهای نا شناخته  ببنده ، 


Harry Potter and the Sorcerer's Stone 

Harry Potter and the Chamber of Secrets

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban


به همین مسخرگی آدم شروع می کنه به دوره کردن خاطرات دبستان و راهنماییش 

به همین سادگی بعضی وقتا باید دوره کنه قهرمانش کی بوده اون موقع ها و اصلا هم مسخره نیست 


اصلا واجبه 


من هری رو 5 بار به ادوارد ترجیح می دم. 


من اصلا دوست دارم یه عکس هری رو به در کمدم بزنم و الان موندم که چرا اون موقع ها این کارو نکردم


سحر رمضون

ماه  رمضون پر از سحر ه 


می خوام از این ماه شروع کنم، با سحر ها دوست تر شم 


خدا 

می ده 


می دونم 


اگر بخواد البته

هانی

وقتی می ری برای دو هفته، اول هیچی نمی شه 

بعد از چند روز، می رم مسافرت و هنوز هم چیزی نمی شه

و من بر می گردم و تو هنوز بر نگشتی و یواش یواش یک چیز هایی می شه 


و تو نیستی 

و تو نیستی 

و تو نیستی و همه ی چیزها می شه 

و تو نیستی و هنوز هم نیومدی

و حالا می فهمم دو هفته مکه رفتم چه چیزهایی شده بوده 

و حالا بهتر می فهمم یک هفته کربلا چه گذشته بوده 


ولی هنوز نمی دونم  وقتی بیای چی می شه ! این تجربه ای بی نهایت تازه است !