EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

NeaReR mY gOd to Thee

ساعت 5 و 32 دقیقه امید اینجاست، تازه متولد شده و کله خر است و نوپا و بی تجربه ، می خواهد زندگی کند.

نظرات 5 + ارسال نظر
داش آکل جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 http://dashakol.blogsky.com/

چه مخوف!!

خوف هم برداشتیه خوب !

معصومه جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:16

دیروز تو جلسه اردو، دقیقاً فرق من با اون پسره که میگفت فایده نداره همین بود

من " امید " داشتم
I didin`t blame him though, cause he was realistic
و البته همه که نمی دونن که اگه واقعیت همه ی حقیقت و نشون میداد، دیگه خلقت نیازی به ما نداشت!!!
p.s
تولد Dawn مبارک!!!

فرق خود خودم با خودم، دقیقا همینه !

ماچ و اینجا مال خودته و این حرفا

بهاره جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:00

نو پا دقیقا کلمه ای بود که باید به کار میبردی و فکر کنم من یکی از اون آدماییم که کلمه ی نوپا رو الان تو جملت خوب درک میکنم.

اتفاقا موقع نوشتن نوپا تو جلو چشم بودی

پ.ا شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:46 http://www.pjworks.persianblog.ir

شـــــــــروع خوبی بود...

ممنون

سامانه پیامک جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:57 http://panel.mida -co.ir/

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را میان ده هزار خط انتخاب نمائید .جهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید panel.mida -co.ir/register.php شماره تماس 09125063543 با تشکر میدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد