EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

هری پاتر

آدم وقتی شروع می کنه کتاب تکراری خوندن، که ندونه چجوری می خواد با چیزهای جدیدی آشنا شه. وقتی که هنوز نمی دونه می خواد چی دستگیرش بشه از یه کتاب و ترجیح می ده که فعلا تا اطلاع ثانوی در فکرش رو روی چیزهای نا شناخته  ببنده ، 


Harry Potter and the Sorcerer's Stone 

Harry Potter and the Chamber of Secrets

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban


به همین مسخرگی آدم شروع می کنه به دوره کردن خاطرات دبستان و راهنماییش 

به همین سادگی بعضی وقتا باید دوره کنه قهرمانش کی بوده اون موقع ها و اصلا هم مسخره نیست 


اصلا واجبه 


من هری رو 5 بار به ادوارد ترجیح می دم. 


من اصلا دوست دارم یه عکس هری رو به در کمدم بزنم و الان موندم که چرا اون موقع ها این کارو نکردم


نظرات 5 + ارسال نظر
معراج جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:13 http://www.rapcode.blogfa.com

سلام دوستم گلم خوبی حالت چطوره میخواستم بگم به من هم سر بزن من کد نویسی اهنگ میکنم و هر اهنگی دوست داری از وبلاگم بردار
چاکرتم نیای حرومت نمیکنم

معراج جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:17 http://www.rapcode.blogfa.com

سلام دوستم گلم خوبی حالت چطوره میخواستم بگم به من هم سر بزن من کد نویسی اهنگ میکنم و هر اهنگی دوست داری از وبلاگم بردار
چاکرتم نیای حرومت نمیکنم

faryad جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:14 http://mojebigarar.blogfa.com/

بنا به خبرهای موثق دریافتی از زندان اخبار مربوط به انتقال زندانیان اعتصاب غذا کننده از انفرادی به بند عمومی و همچنین دست کشیدن آنها از ا عتصاب اعتباری ندارد و فقط شایعه است

معصومه جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:40

هری به هیچ وجه نوجوانی من نیست، در وصف من و هری همین بس که 5تا کتابشو با هم خوندم!!!!

ولی درک میکنم چی میگی هانی، منم چندین روز پیش،تو اردو داشتم من_او میخوندم

و هی میگفتم یادش بخیر سالهایی که با علی زندگی کردم

من او رو اول دبیرستان، توی هواپیما تو راه مشهدی خوندم که مرضیه ابولحلم رو ممکن بود هرلحظه ببینم ( اون شرافت مندانه گفته بود میره مشهد و ازش نمره انضباط کم می شد، اما من به مدرسه و بچه ها + مرضیه گفته بودم رفتم درمانگاه برای مریضی! و نباید مرضیه ما رو می دید :دی )

عکسشو دارم، یه بار بگو نشونت بدم

کوریون شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:03 http://www.chorion.blogsky.com/

مگه لای همین ورق ها میشد کتابی یافت ، مگه لای همین معجزه ها ..

سلام و این حرفا


ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد