EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

90% خالص

انگار باید به خاطره ها دل بست


به آنچه بوده


به آنچه بودیم


امروز وقتی مریم شکلات90% را به دستم داد کلی ذوق کردم


وقتی چشیدم عین زهر تلخ بود


و به این فکر کردم که


70%would be nice


!!!! 


دارم پیر میشم؟؟

مامان داره میگه بریم بیرون

وقت رفتنه...


پ.ن: دلم لک زده برای نسکافه یا هات چالکت که باهاش این شکلات لعنتی بره پایین

نظرات 2 + ارسال نظر
2mim جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:10 http://www.2mim.org

سلام
وبلاگ جالب و جذابی دارین اگه مایلین باهم تبادل لینک داشته باشیم
در صورتی که مایل هستید مارو با عنوان .::دومیم | سرگرمی و تفریح ::. لینک کنین و خبرشو بهم بدین تا با عنوان دلخواه لینکتون کنم.
موفق باشید

samin شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:21

اوهوم باید دل بست و بعدش هم باید کم کم دل رو کند

دلم نمیخواد هانی

این انصاف نیست

منی که هیچ وقت دل نبسته بودم

حالا اینطوری بمونم تو گل...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد