EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

کیش

روز اول که میری، انتخاب واحدمه


اینقدر سرم شلوغه که نگو


تا خود_4 دارم درسارو اینور و اونور میکنم


بعدش با سهیلا اینا داریم یه چیزی میخوریم و نگاهم به گوشیمه که از صبح بهت مسج زده ام


بعدش not delivaryش میاد


بعد تو راه-چون ماشین نبرده ام- دارم اهنگ های های اسکول گوش میدم


فردا از ساعت 11 که پا میشم دارم میدوم تا خود 6 که آرایشم تموم شده منتظر بابام


تو مسج میزنی و من کلی دلم برات تنگ تر میشه


تا خود1 که دارم پاکشون میکنم و بعد هم هاو آی مت ...


الان هم نشسته ام که شنبه بشه، بلکه یه رنگی بگیرن این روزای مرده


نظرات 6 + ارسال نظر
alireza پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:28 http://negaresh88.blogfa.com

Salam Khoshhalam Khahin Kard Nazaretono Dar Morede Poste Avvale va Dar dide Koli Dar Morede Veblagam Bedonam.Moafagiyat va Sarbolandiye Shoma 2Ste Aziz Ro Az Khodaye Khobam Khahanam.

عکس های داغ داغ از بازیگران ایران پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:01 http://farsi1family.blogfa.com/

سلام وبلاگ خوبی دارید من میخواهم با شما تبادل لینک کنم اگر موافقید به وبلاگم سر بزنید و بگویید با چه نامی شما را لینک کنم

MoHseN HoseiNi پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:15 http://RedStars.mihanblog.com

سلام
من هم یک وبلاگ شخصی دارم
که در مورد مسائل شخصی و کارهای جدیدم مطلب می نویسم
البته نیاز به فلش پلیر ورژن 10 دارید که بتوانید وبلاگم رو کامل و بی نقص ببینید
برای شروع فعالیتم در وب نیاز به حمایت وبلاگ های ایرانی دارم، که من رو لینک کنند و رتبه وبلاگم رو بالا ببرند تا با طرح های ایرانی ام هنر سنتی/مدرن ایران رو به ایرانی های خارج از کشور نمایش بدهم
به همین دلیل این نظر رو به وبلاگتون ارسال کردم تا اگر از وبم خوشتون اومد برای حمایت و پشتیبانی وبم رو لینک کنید
می توانید موافقت یا مخالفتتون رو در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید
در صورت موفقت لطفاً وبلاگم رو با نام "ستاره های سرخ" و یا با نام انگلیسی RedStars لینک بفرمایید..
همچنین خوشحال می شوم اگر راجع به کارهام نظرتون رو ارسال کنید،..
هر چند مدت یک کار جدید در وبلاگم قرار می دهم که می توانید با دنبال کردن وبلاگم کارهای جدیدم رو مشاهده کنید
با تشکر

کوریون جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 http://chorion.blogsky.com/

دو روز نبودیم هانی شدی بنده ی خدا؟ :))
خوبی؟

ممنون مرسی

درگیری دارم، کمی شلوغم

راستی "هانی" هارو هانی که همون معصومه باشه می نویسه

بازم ممنون که سری میزنید و قابل می دونی

معصومه یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:04

that was me

of course honey !

کوریون سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 21:05 http://www.chorion.blogsky.com/

آهان! پس کلا تو نمی نویسی؟!

فقط "هانی" هارو من نمی نوسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد