EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

عرفه / عرفات / امتحانات

وقتی همه ی امیدت به اینه که هفته دیگه می ری مشد ( همون مشهد خودمونو می گم )

این که اون دنیا می گی مشد رفتم ( همون مشهد خودمونو می ... )

که می گی سالی یه بار می رفتم مشد ( همون مشهد خودمونو ... )

می گی من همونم که ... نشون به اون نشون که من کلی تو دستمال کاغذیام فین می کردم تو مشد ( همون  مشهد خود ... )

 می گی نشون به اون نشون که به بچه های تو حرم می خندیدمو شوکولات می دادم تو مشد ( همون مشهد ... )


و به احترام اسم بچه ها که اوردی ،

می گن آره من دیدمش تو مشد ( همون ... )


و من امیدم فقط مشده هنوز به مشد

نظرات 2 + ارسال نظر
کوریون شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:59 http://chorion.blogsky.com/

به زیارت کوریون علیهالسلام می آئید؟!

این توفیقات نصیب هرکی نمی شه که بابا !

کوریون سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:56 http://chorion.blogsky.com/

ما طلبیدیم تون !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد