EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

the hell of a Break Up

she almost Broke Up with me today ! as if a couple leaving each other after 3 years !


دانشگاه شریف تهران و دانشکده مکانیکش و گوجه فرنگی هایی که کاشتن توش هرگز از ذهنم بیرون نمیره


و شماره دانشجویی ! 8610391  


می خوام فقط بنویسم ! بدون فکر بدون معنی ، به من چه که شاید نفهمی / نفهمن / نفهمم


دست سنگینی که به دستور خانم مکتوبیان ! کمر منو سرخ کرد


دختری که کنار آبخوری راهنمایی داشت آب می خورد و چفیه بسته بود و من و نرگس وقتی رد شد نگا نگاش می کردیم


معلم ریاضی اول دبیرستان که می گفت جفتتون درستون خوبه، اما با هم نباید باشید

میانترم ریاضی اول دبیرستان و فال حافظ 


کیک تولد زردت و اون لباس آبیه که اون موقع ها با به خلخال آبی می پوشیدم

عکس های اون تولد که من نقش شوکت بزرگ رو بازی کردم

معلم قرآن سوم دبیرستان که دختر محمد هاشمی بود و رو اعصابمون بودو من یا تو بهش گفتیم اگه ادما از زیر بوته در میومدن چی 

( من تمام مکالمات اون جلسه ی تو و خانم هاشمی رو رو یه کاغذ نوشتم و دارما )

عکس شهید آوینی که زده بودی به برد 

دعوا های من و خانم فضلعلی !

خانم شفیعی !

کلاس کنکورهای بعد عید !

اولین کلاسمون با شاه محمدی ؟ شاه حسینی ؟ چی بود فامیلی معلم فیزیکه ؟ 

پورسعید 

دیوید 

بچه های من 

کیوان و امام علی و دعوای شما سر روز تاج گذاری امام زمان !

فوت قیصر امین پور

عرفه 

نیایش شریعتی که من سر فارسی خوندم

نامه ی من و تو و سنا برا خانم عباسی

پله های آفاییون

خانم قانونی

آقای عسگری

کلاسنو آیریش کریم

شیمی 2 و دینی 2 و من و تو و سنا و اتاق پرورشی

جعبه ی سیاه فیزیک و خونه ی شما و من و تو و سنا 

من و تو و سنا، آواز خواندن را و آبی که کمال ریخت را !  ( به سبک اصیل فارسی )

فیلم های توی فشم 

کلیپ های خونه ی ما 

آزمون قلم چی

freaky friday

becoming jane

رتتویی

oh my God how COULD you even say the words : I'm gonna break up with you ? do you think any thing ! any thing  would EVER erase ANY of these from my mind ? 


do'nt you think of the situation you'll leave me in if you ever left me ? 


 have you even thought of the thing you'll make me deal with if you ever made me lose you ?


what would I have afterwards ? whom to trust ? whom to consult ? whom to write ? whom to cry ? and laugh with who ? who the HELL ? tell me 


tell me 


and now, miss Mahsa arj*** (:مثل لی لی وقتی می گه: مارشال اریکس)  you should promise me you would never ever leave me on the alter ! cause I cant cope with the pressure. 


truly yours, 

Sam Or sgaamga

نظرات 3 + ارسال نظر
خودمم یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:10

من اومدم آپ کنم، یوزر یادم نیومد


something more than ring will keep us together

we could steel time


and I`m sorry for even saying that, though I thought it would be a bigger mistake hiding it

age lily ba marshal harf mizad, kareshoon be break-up nemiresid I believe

و من همین جا از خودم، تو و اونی که میدونم الان داره اشکامو میبینه معذرت میخوام که فراموش کردم که مسئول گلمم...

there's no need for an apology ,what I have is a need to be believed

کوریون سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:58 http://chorion.blogsky.com/

چه خبره این جا !
تصدقت

یه دل شیکسته شده، یه دلم گرفته

یه چسب رازی لازمه و یه بسته چنته

معصومه دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:34

you did earn it

همون روزی که آی آلموست بروک آپ ویث یو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد