EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

این یک لوپ بی نهایت است

در کیفو باز می کنم، از توش گوشیمو در میارم، اس ام اس هارو چک می کنم، اس ام اسی ازت در کار نیس، می رم اُپرا مینی رو باز می کنم، ای میلامو چک می کنم، بازم خبری ازت نیس، وبلاگمو نیگا می کنم، کامنتی ازت نیس، مایوس می شم، گوشیو می ندازم توی کیفم، درشو می بندم، به حرفای استاد گوش ؟ می کنم،یکم صبر می کنم ، به ساعتم نگاه می کنم، از آخرین بار 5 دقیقه گذشته ، در کیفمو باز می کنم، از توش گوشیمو در میارم، اس ام اس هارو چک می کنم، اس ام اسی ازت در کار نیس، می رم اُپرا مینی رو باز می کنم، ای میلامو چک می کنم، بازم خبری ازت نیس، وبلاگمو نیگا می کنم، کامنتی ازت نیس، مایوس می شم، گوشیو می ندازم توی کیفم، درشو می بندم، به حرفای استاد گوش ؟ می کنم، یکم صبر می کنم ،به ساعتم نگاه می کنم، از آخرین بار 5 دقیقه گذشته ،در کیفمو باز می کنم، از توش گوشیمو در میارم، اس ام اس هارو چک می کنم، اس ام اسی ازت در کار نیس، می رم اُپرا مینی رو باز می کنم، ای میلامو چک می کنم، بازم خبری ازت نیس، وبلاگمو نیگا می کنم، کامنتی ازت نیس، مایوس می شم، گوشیو می ندازم توی کیفم



نظرات 3 + ارسال نظر
یک ناشناس شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:05 http://he-does-not-like-me.blogsky.com/

آره میفهمم چی میگی
منم دقیقا مثل تو

ولی با این تفاوت که هزارتا اس ام اس همه هست
ایمیل همه هست
ولی مال اون نیست

میخوای آتیش بگیری

اه اه اه

محو می شی توی خاطره هاش و انتظارت

کوریون یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 http://chorion.blogsky.com/

این در نهایت ، یک لوب است ..

اینم حرفیه !

باران یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 http://the-rain.blogsky.com

ولی تو خاطرش هستی...ولی تو خاطرت هست...

از اولی مطمئن نیستم، ولی دومی مبرهنه :دی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد