EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

Bro s

و من اینا رو گفتم:


و اخیتک فی الله      در راه خدا برای با تو برادر شدم

و صافیتک فی الله     و با تو با صفا شدم !!  همچینی صاف صاف شدیم دیگه

و صافحتک فی الله    و دستام توی دستاتن

و عاهدت الله            و جلوی خدا با تو عهد می بندم   / قول می دم /  

و ملائکته و کتبه 

و رسله و انبیائه 

و الائمه المعصومین   و جلوی همه ی آدم خوبا


علی انی ان کنت من اهل الجنه و الشفاعته   عهد می بندم اگه بهشتی بودم و دستم باز بود

و اذن لی بان ادخل الجنه                             و منو تو بهترین جاها راهم دادن،


لا ادخلها و انت معی                                   بدون تو توی بهشتم نمی رم


و هانی گفت : قبلتُ     


و حالا ما خواهریم



و یا هرگز تو بهشت نمی ریم    یا با هم می ریم توش               



عید غدیر سال 1389  4 آبان  یکم مونده به غروب آفتاب   توی اتاق هانی



دستامون تا ته دنیا تو دستای همه

نظرات 3 + ارسال نظر
صفیاصدوقی پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:08 http://رییس

با من نخوندی
برو حال ش و ببر

دانشگا نمیای
برو حالشو ببر

کوریون شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 http://chorion.ir/

پست قبلی رو نمی دونم دوست داشتم یا نه ..
اومدم حال بابائی رو بپرسم برم ..
خوبی ؟

خودم دوسش دارم :دی

حال ما که خوبی ، اون باباس که یهو گذاش رفت و نفهمیدیم چی شد

مرسی

[ بدون نام ] دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:31

دستامون تا ته دنیا تو دستای همه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد