EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

Taking For Granted

عادت کردن هم دنیایی داره ها

عادت کردن به چیزای خوب که خوب خوب نیست و عملا شروع لذت نبردن هاست

عادت کردن به چیزای بد هم که خوب خوب نیست و عملا شروع لذت بردن هاست


حالا ما چه کنیم ؟ عادت کردیم عادت کنیم 

و من اینو دوس ندارم 

 عادت کردم بابام شب بیان خونه، و این شروع لذت نبردن از بودن بابامه

 عادت کردم بگم نماز شب که مال آدم خوباس و این شروع بی توفیقیمه


نمی خوام به همه شون عادت کنم

دوس دارم هر بار بهشون فک کنم


 

نظرات 2 + ارسال نظر
معصومه یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:16

you appeared

just like a dream to me

no one told me I was going to find you

unexpected what you did to my heart

شین یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:29

من که نفهمیدم کامنت اول چی بود...زیر نویس فارسی لطفا:دی
فک کردن خوبه چف

خوب زیرنویس :
کسی به من نگفته بود که تو رو پیدا می کنم
کاری که با دلم کردی غیر منتظره بود

بله که خوبه، خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد