EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

نکنه نیستم و هستش

اولش نیستی، بعد نیستی ولی یکی دیگه هست و من همش یادمه که اون تو نیست، بعدش نیستی و کس دیگه ای نیست. بعدش یکی دیگه میاد و تو نیستی و من همش یادمه که تو نیستی.

بعد اون هست و تو نیستی، بعد همش هست و همش نیستیف بعد یه روز اون هست و من یادم می ره که نیستی. بعدش اون هست و اون هست و اون هست . بعد ولی حتی اگه من ندونم تو نیستی، تو که خودت باید بفهمی که نیستی که ! نکنه فک می کنی هستم، نکنه مث من یکی دیگه رو عوضی گرفتی، نکنه    نیستم و نبودنم عادت شده.. نکنه نیستم و هستش . هستش ؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:18 http://3aban.blogsky.com

سلام.

شاید... هر احتمالی وجود داره...

سلام


خیلی بده ... فکرش عذابم میده

لعنت به آمار و احتمالات

بهاره پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:28

هستش

damn him

damn her

damn life

damn me

کوریون پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:46 http://chorion.ir/

قربونش بره بابا .. قاط که میزنه چه ها که نمی کنه بچه ام ..
تصدقت بابا ..

دختر بابام دیگه :دی ازش یه چیزایی هم به ارث بردیم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد