EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

اپروو

نمی گذرم - از اونی که منو از وبلاگ خودم - خونه ی خودم آواره کرد نمی گذرم

ای کاش وبلاگ رو می شد پرایوت کرد فقط کسایی که  approve می شن بتونن مطالبت رو بخونن - شیت یا مثلا می شد بعضیا رو که بلاک کرد و برای بقیه آزاد گذاشتش - خلاصه که دلم تنگ بزوآن خودمه - دوسش دارم داشتم و خواهم داشت

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:05

من می گذرم . بالاخره زندگی اجتماعی محدودیت میاره دیگه.حساس نشو.

مرتضی جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:11

کاری نداره که یه هاست سبک بگیر روش یه وردپرس هم بریز روش بعد هر کاری دوس داشتی توش بکن
حتی می تونی افراد رو با اکانت گوگلشون اپروو کنی ;)

آرشه جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 http://fiddlestick.ir/

تراکم کلمات خارجی بالاست ، قد نمیدم به این
ولی برگرد ، موافقم ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد