EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

این یک لوپ بی نهایت است// قسمت دوم

آدما به چند دسته تقسیم میشن:

آدمایی که به زور تحملشون می کنم

آدمایی که به زور تحملم می کنن


ما بنا رو بر این گذاشتیم که آدمی مارو به زور تحمل نمی کنه، ولی خوب بازم هستن آدمایی که ما رو به زور تحمل می کنن و این حرفا --- الان این نوشته مخاطب خاص نداره ها


بگذریم، بریم سر پست خودمون:


سرت رو بر میگردونی، نگاه می کنی به من، زل می زنی تو چشام،

بعد


سرت رو بر میگردونی، نگاه می کنی به من، زل می زنی تو چشام،

 بعد


سرت رو بر میگردونی، نگاه می کنی به من، زل می زنی تو چشام،


و من تا آخر دنیا توی این خط می موندم، توی این لوپ یا هرچی دیگه که اسمش باشه

اگه  بعدش صدام نمی زدی، اگه بعدش نمیگفتی: ثمین

نظرات 7 + ارسال نظر
مرتضی دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:06

مخاطب عامتم!

من خیلی جدی گفتم - مطلب مخاطب نداشت - اطلاعات عمومی بود

معصومه سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:58

یه نفر حبسه تو چشمات

تا ابد گوشه زندون

یه نفر عاشق_عاشق

عاشق صدای بارون

جونشو لحظه آخر...

میسپره به دستت ارزون...

معصومه سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:00

آدما واسه من به سه دسته تقسیم میشن:

آدمایی که تحملشون میکنم

آدمایی که هستن همینجوری مهم نیستن خیلی زیاد

آدمی که دوسش دارم

آدمایی که حتی تظاهر هم نمیتونم بکنم که میتونم تحملشون کنم!!

گفتم سه دسته، چون مورد سوم جمعیت آماریش به نسبت بقیه صفره!

جالب اینه که هر کسی میدونه تو کدوم دسته اس!! حتی دسته اول!!

باران سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:38 http://the-rain.blogsky.com

ثمین !
دلتنگت بودیم زیاد .

مرسی خانومی - منم، خیلی سرم شلوغ بود :دی

کلی ذوق کردم کامنتتو دیدم
سال نوی خوبی داشته باشی

آرشه پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:46 http://fiddlestick.ir/

خوندمش
مریض احوال و حال نداریم ، بعدا تعریف میکنم ازش
تصدقت

آرشه سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:18 http://fiddlestick.ir/

این نوشته رو تغییرش دادی بابا؟

نه بابایی، همونه :)

شوکو جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:03

و من؟

تو شکوفه هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد