EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

معشوق

از من اگه می پرسین عشق و عاشقی کشک است.

از من اگر می پرسید عشق و عاشقی اصلا یه جور دیگس.

اوهوم

پس از من نپرسید.

نظرات 6 + ارسال نظر
بــاران سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:17

: ))
من عاشقتم ولی !

قربان شما

mohammad سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:17 http://www.Admin-king.blogfa.com

_ دانلود- دانلود نرم افزارهای کمیاب-دانلود کرک- آموزشی- ترفند-آنتی ویروس- سریال نود32-
بیا تو ضرر نمیکنی

Talkative سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:46

یه جور دیگس!


پیوست: بعد از مدت ها خواننده خاموش بودن...

فاطمه ثابت قدم سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:38

نظرت درمورد عشق چیه ؟میتونم بدونم
عشق ازنظرتوچه جوریه؟

عشق مفهومی هستش که واقعیتی پشتش نیست به نظرم

فاطمه ثابت قدم سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:29

یعنی عشقو قبول نداری تو؟

قبول ندارم. شاید بیشتر باورش دارم..

فاطمه ثابت قدم چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:45

کسی که عشق رهایش میکند"بودن"ی است که نمی داند چگونه باید "باشد"چه دردی است بلاتکلیفی میام وجود وعدم.
دکترشریعتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد