EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

فرق من و ماشین

در روابط اجتماعی ام کم اشتباه نکرده ام.

قبول دارم ک پر از اشتباهم.

قبول دارم که پر از تکرار اشتباهم.

ولی باور کنید می شنوم و قبول می کنم اشتباهاتم رو.


چی شد این رو گفتم ؟ مهم نیست. یعنی اتفاقا خیلی مهمه . این "مهم نیست"، از اون "مهم نیست" هاست که از سر ناچاری گفته میشه.


اتفاقا دیروزم که نامه می نوشتم، یه جاش گفتم، فلان چیز مهم نیست .. که اتفاقا خیلی هم مهم بود.


با شما هستم .. شمایی که این رو نمی خونی ... هروقت گفتم مهم نیس، بیا بشین کنارم، یواشکی جوری که صدام در نیاد منو بگیر تو بغلت، دم گوشم بگو: غلط کردی مهم نیس !


نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:26 http://fateme.blogsky.com

بعضی وقتا این مهم نیستا از صدتا فحش بدتره!

بــاران شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 http://baraann.blogsky.com

اصولا منم هروقت میگم مهم نیست غلط میکنم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد