EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

وقتی بزرگ می شویم 2

زهرا رو که می بینم می فهمم که بچگی هام چقد روی اعصاب بودم و چقد شیرین بودم و چقد مامان و بابا و خاله ها و ... سعی کردن به روم نیارن که بچم و باهام بزرگونه رفتار کردن تا امروزی برسه که بزرگ شدم.

این رو هم البته می فهمم که هنوز هم چقد به نظرشون بچم و چقدر سعی می کنن باهام بزرگونه تر ازونی که به نظرشون می رسه لازمه برخورد بکنن.


زهرا خیلی منو بزرگم کرد. وجودش توی خونه باعث می شه بزرگ شم. ببینمش و بفهمم چی رو باید ترک کنم تا از بچگی در بیام.
نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:19 http://purpirar.blogsky.com/

سلام سر آشپز!
برای بزرگ تر شدن می تونی از اینجا شروع کنی:
http://purpirar.blogsky.com/

شوکو یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:02

اما بعضی وقتا؛ باید به بزرگتر از خودت نگاه کنی؛ تا بفهمی هنوز چقد کوچیکی

بعضی وقتا, اگر ببینی خیلی بزرگ شدی؛ یهو شاید باعث بشه مغرور بشی...

البته این حرفم راجبه تو نیس ها... حس هایی که خودم دارم و انجامش میدم...راجبه خودم ینی

صفیا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:16

خداحافظ

چرا خداحافظ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد