EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

انسان و یوگا و من

هروقت به اون مرحله رسیدی که تونستی همه چیز رو بدون قید "من" ببینی، اونوقت انسان شدی و در غیر این صورت همچنان یک "من" ساده هستی.


دوران راهنمایی که کلاس یوگا می رفتیم یک مدتی مربی مون بهمون می گفتش که سعی کنید هرگز از فعل منفی استفاده نکنین. می گفت اگه می خواین بگین من نمیرم فلان جا، بگین من می رم فلان یکی جا .. خلاصش اینکه یه مدت همه ی تمرکزم روی جمله بندی ها بود .. طول کشید تا بفهمم که اصل قضیه عوض کردن دیدگاهه .. عوض کردن نگرشمون به مسائل ..


این هم دقیقا همونه ... چند وقته سعی دارم توی جملات کم تر از "من" استفاده بشه. دارم سعی می کنم فعلا .. و امیدوارم اون نگرشه عوض بشه کم کم

نظرات 1 + ارسال نظر
یکی یدونه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:09

نمیدونم چرا دلم یهویی برات تنگ شد شاید فکر آینده رو کردم شاید فکر کردم همین طوری که این روزا گذشتن بازم میگذره شاید نبینمت :) >:D<

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد