EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق وجعلنی من لدنک سلطانا نصیرا

رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و جعلنی من لدنک سلطانا نصیرا

رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و جعلنی من لدنک سلطانا نصیرا

رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و جعلنی من لدنک سلطانا نصیرا

رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و جعلنی من لدنک سلطانا نصیرا

رب ادخلنی مدخل صدق

و اخرجنی مخرج صدق

و جعلنی من لدنک سلطانا نصیرا


که اگه تو به درستی واردم نکنی، خودم نمی تونم به نیکی وارد بشم ... به نیکی خارج بشم ...

که بدون تسلطی که تو بر من داشته باشی من کاری از دستم برنمیاد که...

خدایا من از نکوهیده ترین بندگانی نیستم که اون هارو بخشیدی و در رحمتت رو به روشون باز کردی

پس منو از درگاهت نرون... می دونی که جز تو ندارم

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 13:58

سلام
آیه را اشتباه نوشته اید. با این نوشتار شما معنی تغییر می کند. صحیح آیه این است
رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد