EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

سر من رای

نقیـــــ یعنی بیـــــ عیبـــــ








یکی از مهم ترین نکاتی که همیشه توجه منو به خودش جلب کرده این بوده که خدا اونایی رو که خیلی دوستشون داره، دعاهاشونو مستجاب می کنه. بعد همیشه تر به این فکر می کردم که خدا کسایی رو که دوستشون داره و آرزوی رفتن دارن .. آرزوی کندن دارن .. بالاخره یه روزی پیش خودش می بره. مبحث یکم درب و داغون و پیچیدس توی ذهنم، نمی تونم خیلی بازش کنم. خلاصه ی مطلب اینکه امروز شهادت امام هادی هستش و دوازده روز دیگه هم وفات حضرت زینب.. ماه رجب ماهیه که حتی غصه هاش هم عزیزن . مثل رفتن حضرت زهرا.. مثل رفتنی که هرچند برای بازمانده ها سخت بود، ولی برای خود رهرو همه خیر بود و برکت...


این روزها بیشتر یاد اواخر سال 84 می افتم. توی ماشین بودم، منتظر برگشتن مامان از داروخانه... اخبار می گفت که منفجر کردن اونجا رو و من  نفهمیدم چرا صورتم خیسه


پی نوشت: از لحظه ای که این عکس رو دیدم فهمیدم که چرا به این شهر “سُــرّ مَن رَأی”* می گویند...

نظرات 1 + ارسال نظر
شوکو سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:36

پ.ن
چرا؟

چون با تمام غم و غربتی که توش بود، آرومم کرد و هربار که می بینمش مثل بار اول همون آرامش رو بهم میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد