EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

تلخ

تلخی دیشب،

تلخی دیروز،

تلخی ای بود که با هیچ شیرینی ای از بین نمی ره.

حتی دیدن دوستانی که دلت براشون تنگ شده بوده.

نظرات 2 + ارسال نظر
صالح شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:19 http://bazdid-box.rzb.ir/

سلام دوست خوبم انصافا که وب خوبی داری من برات یه پیشنهاد دارم من یه سیستمی دارم که بهش میگن لینک باکس تو میتونی بری توش عضو بشی برا عضویت باید کدی که اخرش هست رو تو وبلاگت بزاری با این کار بازدیدت دوبرابر میشه تو چهارصد و پنجاه موتور جستجوی معروف از جمله گوگل و یاهو و بینگ عضو میشی پیجرنکت و رتبه الکسات هم بالا میره تازه کلی بازدید کننده هم به لینک هات میان انصافا می ارزه اگه میخوای پیشرفت کنی بهت پیشنهاد میکنم بیای تو این سیستم عضو شی راستی برا انتخاب متن وسطش کلیک کن منتظرت هستم برات ارزوی موفقیت میکنم صالح.لیک باکس افزایش بازدید http://bazdid-box.rzb.ir/ @};-@};-@};-@};-@};-@};-

یکی یدونه جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:14

چرا هانی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد