EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

امام رضای ششم

سلام. به همین وقت عزیز قسم من همینم. سعی نمی کنم ادای کسی رو در بیارم. شما که این رو می دونید که. به همین وقت عزیز قسم می دونم که هیچی نیستم... به همین وقت عزیز قسم که به جز رضایت شما تاحالا چیزی برام مهم نبوده. به همین وقت عزیز قسم که این حرف ها رو نمی تونم تحمل کنم.


پی نوشت اول: این چند روزه بهونه برای گریه کردن برام زیاد شده... زیاد گریه می کنم و نمی تونم بگم الکیه .. ولی دارم مبارزه باهاش رو هم یاد میگیرم. دارم یاد میگیرم چجوری جلوش رو بگیرم


پی نوشت دوم: روزه هم ازون چیزاییه که آدم قدرش رو نمی دونه تا وقتی که نتونه که بگیره... ممنون که کمکم کردین امروز رو منم جزء روزه دارها باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد