EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

امام خودم سوم

سلام.


از خود صبح که پاشدم منتظر بودم که بیام و بگم بهتون که از دیشب تاحالا ذهنم بدجور درگیر این آیه از سوره ی نساء شدم که : "ایها الذین آمنوا آمنوا باللّه و رسوله و الکتاب الذى نزل على رسوله و الکتاب الذى انزل من قبل و من یکفر باللّه و ملائکته و کتبه و رسله و الیوم الاخر فقد ضل ضلالا بعیدا" به این فکر می کنم که اگه توی ایمان دوم مونده باشم چی؟ کی کِی می تونه بگه که ایمانش ایمان واقعیه ؟ و همچون منی که بیشتر داره روی احساس و ایمان و این ها تکیه می کنه تا دلیل و برهان و استدلال و منطق و .... همین ایمان رو هم اگه ازش بگیرین، دیگه چی ازش می مونه؟


و راستی یه سوال دیگه هم از دیشب تاحالا توی ذهنم پررنگ شده و اونم اینه که چرا کوفه؟ چرا باید کوفه بشه مقر حکومت شما؟ مگه کوفه چی داره که مدینه نداره؟ مکه نداره یا حتی مشهد یا نجف!! چرا کوفه؟


شبتون بخیر ... به خیری شبهای کوفه ای ( البته از نوع شب های بعد از ظهور )

پی نوشت: گرفتن ایمان از ثمین، مثل حذف کردن مشهد میمونه از نقشه ی ایران مثلا...

پی نوشت دوم: نمی دونم چرا بین این همه پست، آپ کردن این پست برام سخته



نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13

مقر حکومت مسجد سهله س!
اینکه بگیم مسجد سهله بنظر من قشنگ تره تا بگیم شهر کوفه

شاید میخاستن نزدیک حضرت پدر باشند، امیرالمومنین...
یادته؟
خیلی راه نبود از مسجد سهله تا حرم پدر :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد