EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

امام خودم چهارم ( تعلل )

سلام.


از همون سوم دبیرستان فهمیدم که هروقت با کسی یودم و توفیق چیزایی رو از دست دادم، باید در تصمیمم برای با اون بودن تجدید نظر کنم.

از همون سوم دبیرستان هم توی تجدید نظر تعلل می کردم.


امیدوارم این تجربه ( که همچین هم ارزون نبود به دست آوردنش ) بهم یاد داده باشه که از تجربه های قبلی استفاده کنم!! و وقتی دیدم کسی داره باعث می شه رابطم با شما کمرنگ تر بشه... زود اون رو از زندگیم بیرون کنم.


عصر خوش.


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:12

ما هم راضی هستیم....
رضابرضاک تسلیم لامرک

الخیر فی ماوقع...

صفیا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:30

بعضی وقت ها با تحمل رنجی که نزدیکان مون (تحمل این که اون ها احساسات ما رو نسبت به مذهب و ائمه درک نمی کنن) باعث ش هستن ، و با تحمل تنهایی!!! با وجود بودن در دوستان و خانواده به امام مون نزدیک تر می شیم... البت که منظور شما رو درک کردیم و این فقط نکته ای ظریف بود...

فاطمه سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:26

سخته خب...نیس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد