EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

امام خودم هفتم

سلام.


دیروز صبح بارون خیلی خوبی میومد، امروزم که هوا آفتابی و خیلی هم خوبه ... گفتم بیام سلامی کنم بهتون و اینا :)

البته این رو هم در نظر داشته باشید که می خوام از امروز یه کار مهمی رو شروع کنم و اومدم که ازتون بخوام برام دعا بکنید.

وقتی دعای شما پشت آدم باشه... اون وقت هرچیزی که بشه، آدم می تونه آخرش بگه که: الخیر فی ما وقع


روز خوبی در پیش داشته باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
سید حمید شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 http://www.bux.tirage24.com/?r=812203018

ُسلام خدمتشما دوست عزیز . وبلاگ خیلی قشنگ و زیبا و پر محتوایی داری و امیدوارم که کسایی که در وبلاگ بازدید میکنن مثل بنده نظر بدن و همچنین استفاده بکنن. میخواستم یه سایت رو پیشنهاد بدم و خیلی دوست دارم که حتی اگر دوست نداری در اون سایت فعالیت کنی حداقل ثبتنام کن تا یه کمکی به بنده حقیر هم کرده باشی کمااینکه خودتون هم میتونید با ثبتنام رایگان به درامدبرسید. موفق باشید!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد