EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

امام حسین دهم

سلام.

اربعین شد.

چهل شب پیش، شکوفه روی تخت زهرا خوابیده بود، نماز صبحم تمام شده بود و دنبال بهانه ای می گشتم که بیشتر بیدار بمانم تا بیدار شود و نمازش را بخواند... بهانه دستم دادید... آن هم چه بهانه ی خوبی ....

منتظر بودم اربعین شود و بهانه را با افتخار به مقصد برسانم...

همین چند شب پیش بود که به شکوفه خرده گرفتم...

همین چند شب پیش بود که بهانه را از دستم گرفتید...

می بینید؟ ندارم. نه لیاقت، نه عرضه ... نه توان ... نه همت...


هه .. هه ... هرچه به خودم پوزخند بزنم کم است... چه کوته فکر بودم/ هستم...


اربعین شد و من هنوز نمی خواهم " السلام علی العباس اخ الحسین" روی تخته ام را پاک کنم.

اربعین شد و من هنوز نمی خواهم زیارت عاشورایم را از سجاده ام دربیاورم...

اربعین شد و من هنوز نفهمیده ام چرا این قدر بی لیاقت تر از دیروزم.


دعایم کنید... محتاجم، ملتمس ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد