EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

امام حسین یازدهم

سلام


دکتر عبدالباقی می گفت: سه عدد اتمام حجته ...

فکر کنم خیلی وقت پیش با من اتمام حجت کرده بودید...

خیلی وقت بود "سه" را رد کرده بودم.

ممنون ولی، خیلی خیلی ممنون که دوباره دعوتم کردید.

ممنون


پی نوشت: اربعین هم تمام شد ... اذان مغرب اربعین طبق برنامه ریزیم نگذشت... شاید صد برابر بهتر حتی گذشت ...


پی نوشت دوم: دلم برای دکتر عبدالباقی هم تنگ شده بود... وقتی حرف می زدن دلم برای بحث و جدل های دوران راهنمایی حتی بیشتر تنگ شد... اصلا امروز که دیدمشون و پای حرفشون نشستم دوباره دلم باز شد ... حالا همین عاشورا تاسوعا بود دیده بودمشون ها ... ولی امروز اصلا یه جور خاصی خوب بود ... خواستم ازتون بخوام هرچی می خوان بهشون بدین.

نظرات 1 + ارسال نظر
صفیا... پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:35

خانم عبدالباقی برای من یعنی شروع همه چیز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد