EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

انگشت اشاره

کسی ارزش نزدیک شدن را دارد که حداقل برای شبیه شدن -نزدیک شدن- تلاش کند، تغییر کند، عوض شود، نزدیک شود، شبیه شود...


پی نوشت اول: حالا چرا این ها را می نویسم؟ نپرسید... نه که ندانم، نه که نخواهم بگویم، نه ... که ترجیح می دهم مسکوت بماند بعضی چیزها. بعضی چیزها اگر به دهان آیند انگار کوچک می شوند، انگار زیر قندشکن بروند و اندازه ی تعداد کلماتی که به کار رفته خرد شوند...


پی نوشت دوم: جمله ی اول را ابتدا قشنگ تر نوشته بودم، ولی مجبور به تغییر چند کلمه شدم که زشتش کرد... نمی شد - اصلا نباید- زیبا بیان شود.


پی نوشت سوم: اصلا همین که این هارا گفتم و نوشتم دیدید چه کوچک شدند؟ همین را می گویم دیگر... حرف را نباید زد که ... فوقش باید با انگشت اشاره نشانه اش گرفت.



نظرات 2 + ارسال نظر
روناز جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:40 http://s3.picofile.com/file/7715249672/Blogsky_Theme.zip.html

سلام خانوم
من هر وقط وقت کنم به وبلاگ شما سر میزنم واقا از عکسهای زیبای وبلاگتون لذت میرم اگه خواستید میتونم برای بهتر شدن وبلاگتون با هم همکاری کنیم
آدرس ایمیل من بالا هست اگه خواستید بگید
راستی قالب تون را هم عوض کنید خیلی طول میکشه لود بشه
لینک 100 قالب بلاگ اسکای را براتون میزارم همراه با پیش نمایش
http://s3.picofile.com/file/7715249672/Blogsky_Theme.zip.html

عسل شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:31 http://ubism.blogfa.com

البته اگه حتی بهشون بشه اشاره کرد...
راس میگی بعضی وقتا سکوت باید بکنی تا حرفت حروم نشه.. من که میگم این واژه ها خیلی ناتوانن. ولی چه می شود کرد که آدما بعضیاشون خیلی گیر کردن تو اینها و فقط چیزایی رو می فهمن که به زبون بیاد نه حالت رو و نه حتی.. از چشمات میخونن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد