EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

EspOir

کافی است تنها یک سحر بیدار بمانید

بعید

کی می دونه ؟ شاید ما اشتباه می کنیم ...  هرچند بعید می دونم. یعنی نمی دونم. نه! بعیده. امکان نداره.


پی نوشت اول: زندگی باید ساده تر ازین حرفا باشه.

پی نوشت دوم: آهنگ زمینه ی این پست اینه: آهنگ "قصه ی عشق" از ابی با مطلع ِ "شب به اون چشمات خواب نرسه، به تو می خوام دست مهتاب نرسه ! "

پی نوشت سوم: شما بیا و بگو چرا این آهنگ توی گوشم این قدر تکرار میشه!!

پی نوشت چهارم : تو که مهتابی تو شب من، تو که آوازی رو لب من، اومدی موندی شکل دعا توی هر یا رب یا رب من.

نظرات 2 + ارسال نظر
شوش :) جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:12

استادمون میگفت وارد مقوله ی موسیقی نشید
ولی من شدم... مدتهاس!

الانم یه چیزی میخاستم بگم پشیمون شدم ولی :)

والامر الیکم

شوش :) جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:32

البت پ.ن باید بگم که نمدونی چی میخام بگم :)
تکرار مکررات هست ولی اونچیزی نیست که تو فکرته :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد